Magické mihalnice #perfectlashes


Mihalnice. Taká maličkosť a ako veľmi dokážu zmeniť pohľad.  Stačí sa len po celom dni odlíčiť a už zrazu sa  cítime akési „holé“.  Kedysi ženy nemali toľko na výber ako máme  dnes my. Mihalnice si farbili rôznymi prírodnými rastlinkami. V dnešnej dobe máme množstvo spôsobov a kozmetických prípravkov na vyčarenie dokonalého pohľadu.  Vybrala som pár najznámejších, s ktorými mám skúsenosť a predstavím vám ich.

  • 👉   2D, 3D, 4D...mihalnice

Čo to vlastne je? Stretávame sa s tým častejšie a častejšie. Sú to typy mihalníc, ktoré si vyberieme a v salóne nám ich pripevnia na naše vlastné mihalnice. Podľa mňa rozdiel (či 2D,3D,4D) je v nich badateľný len keď ste vyskúšali všetky typy. Bežný „laik“ si to s vami na káve určite nevšimne. V salóne vám prilepia buď 1,alebo 2 mihalnice k vašej vlastnej špeciálnym lepidlom, hrúbku mihalníc a všetko potrebné zvolí po dohode s vami kozmetička aby ste boli spokojné. Je dôležité, aby ste prvých 24hod. po nalepení  mihalnice nevystavili vode, lebo by vám mohli poodpadávať. Keď máte mihalničky už dlhšie vôbec nemusíte používať špirálu a šetrí to veľa času (hlavne ráno). Vydržia cca 2-3 týždne, potom je potrebné ísť na doplnenie. Cena je individuálna podľa salónu a mesta v ktorom si ich dáte robiť, pohybuje sa približne od 10€-30€. Môj osobný názor je, že ak nemáte ráno dostatok času, alebo máte malé dieťa a nemáte čas sa maľovať je to super spôsob ako sa stále cítiť príťažlivo.
  
  • 👉 trsy na mihalnice

Trsy vyčaria veľmi prirodzený pohľad, a tzv mačacie oči. Môžete sa rozhodnúť či ich chcete po celej dĺžke vašich mihalníc, alebo len ku krajom, čo vyzerá akoby boli vaše. Ak si dostatočne šikovná a máš trpezlivosť, môžeš si ich nalepiť aj sama. Pri kúpe je dôležitá dĺžka. Najlepšie je kúpiť si mix rôznych dĺžok a lepiť od najdlhších po najkratšie (smerom k nosu). V drogérii, alebo v eshopoch máme viacej druhov na výber. S uzlíkom, alebo bez, hrubé či tenké, dlhé-krátke, farebné a dokonca aj s kamienkami! Je len na vás aké si vyberiete.  Ak si netrúfnete na domáci experiment, samozrejme že v salóne sa vašej návšteve len potešia. Cena sa pohybuje od 12€-20€. Cena trsov, v drogérii od 2,70€-5€. Trsy väčšinou vydržia maximálne týždeň.


  • 👉trvalá

Už len z názvu trvalá, nám je jasné, že to je najdlhší možný spôsob na úpravu mihalníc. Trvalú vám spravia v salóne, prebieha to pomerne jednoducho. Malými nátačkami, natočia mihalnice, čo spôsobí, že mihalnice sú oveľa výraznejšie. Potom na natočené mihalnice, nanesie kozmetička špeciálny gél vďaka ktorému táto úprava vydrží cca 3 mesiace. Potrebujete už len špeciálny odličovač, v prípade žeby ste si ich ešte chceli dofarbovať špirálou. Cena od 7€-20€. Ja osobne som tento spôsob zatiaľ neskúšala ako predošlé, takže subjektívne zhodnotiť neviem či je to dobrá, alebo menej dobrá voľba. 

 

  • 👉umelé mihalnice v celku

Ako štvrtý spôsob som sa rozhodla uviesť mne najbližší. Ktorým sú mihalnice vcelku, ktoré si viete kúpiť v drogérii za prijateľnú sumu. Ľahko sa pripevňujú, neničia vaše vlastné, sú cenovo dostupné pre každú z nás a nemusíte nikam chodiť. Spôsob je skutočne jednoduchý. Potrebujete k tomu mihalnice (od 2,90€-10€) a lepidlo na mihalnice, najlepšie priesvitné na začiatok stačí 7gramové (od 4,50€-12€). Ja osobne štetec ani pinzetu nepoužívam, ale niekomu sa lepšie nanáša lepidlo so štetcom takže či použijete aj štetec, je opäť len na vás. Keď si prvý krát mihalnice vytiahnete z krabičky, je dôležité prispôsobiť dĺžku umelých k vašim mihalniciam, aby nevyzerali neprirodzene. Na mihalnice nanesiete (stačí skutočne málinko) lepidla, necháte 30 sekúnd zaschnúť a už len lepíte na viečko (POZOR! Nikdy nie na mihalnice!). Kratší koniec smerujeme k vnútornej strane tváre (k nosu) a dlhšie mihalnice pochopiteľne k opačnej. Ak sa vám to nepodarilo a kúsok sa odliepa, nevadí je to o cviku. Vezmite si špáratko naneste si na konček trošku lepidla a dolepte si odlepenú časť. Keď prídete večer domov, mihalnice len chytíte za koniec a pomaly odlepíte, následne odstránite zaschnuté lepidlo z umelých rias a možete ich použiť ešte 2-3x.  


  • 👉 BONUS




Zväčšenie mihalníc prípravkami, špirály


1. miesto Gigalash

Jednoznačne si ho zaslúži sérum na zväčšenie rias Gigalash 
- už po 6 dňoch vidieť výsledky
- prijateľná cena vzhľadom k iným séram (30€)
- viditeľne hustejšie a hlavne dlhšie mihalnice
- dobre sa nanáša
- vydrží dlho aj pri nanášaní 2x za deň (6mesiacov)





                                                                                             2. miesto Hairplus 

Na druhom mieste toto sérum umiestňujem najmä kvôli cene.
- zhusťuje veľmi viditeľne už po pár dňoch používania
- stačí aplikovať 1x denne
- zlý aplikátor
- predĺženie vidieť už po 2 týždňoch
- cena 85€







3. miesto ricínový olej

Tento čisto prírodný produkt som objavila po mnohých pozitívnych recenziách ako olej pomáha na vlasy, jazvy, nechty a neposlednom rade na MIHALNICE. Kým som nevyskúšala kývla som nad ním rukou, keď som vyskúšala odporučila som ho všetkým kamoškám, ktoré mi dali za pravdu a teraz ho odporúčam vám!
- zoženieš ho v každej lekárni 
- cena podla ml, ja mám malú fľaštičku za 3€
-  nanášaš 1x pred spaním, pretože je dosť hustý
- nanášať si ho môžeš kefkou zo starej špirály
- výsledky do mesiace





ŠPIRÁLY


1. miesto Bigboom od Astor

- super cena (8€) 
- vydrží skutočne dlho (2-3 mesiace)
-  mihalnice robí mimoriadne husté 
- žoženieš v každej drogérii




                             2. miesto MaxFactor 2000 calorie


- výrazné a husté riasy
- vhodná hlavne pre veľmi jemné mihalnice- nezaťažuje
- 9 ml za 7€






                       3. miesto Pupa Ultraflex

- perfektne predĺži riasy
- vydrží celý deň
-  10 ml za 8€
- vôbec sa nedrobí 









Dúfam, že sa vám príspevok páčil a našli ste metódu, ktorú otestujete. Ak máte skúsenosti s inými produktami, prípadne máte skúsenosti s mojimi metódami, či umelých mihalníc alebo špirál, kľudne napíšte do komentárov či ste boli spokojné a ktoré salóny odporúčate vy.









You Might Also Like

4 komentárov

  1. Dobrý nápad s tou starou špirálou a ricinovým olejom :) Ja si ho nanášam s odličovacím tampónom

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Najprv som si ho nanášala s vatovou tyčinkou, ale zostávali mi na mihalniciach také chĺpky z nej tak som zvolila tento spôsob a je super :-)

      Odstrániť
  2. Zaujalo mě to sérum na zvětšení řas. Zrovna nedávno jsme s kámoškou nad něčím podobným přemýšleli a znělo to dobře, akorát si o tom asi ještě seženu více informací. Do salonu se mi na řasy chodit moc nechce nebo spíš se mi to nechce investovat každý měsíc, už stačí investice do nehtů :D Ale jinak super článek, už několikrát jsem nad tímto tématem přemýšlela, ale stále se rozhoduji co a jak, kdo by přeci nechtěl mít krásné dlouhé řasy jako mrkací panenka :)
    Inspiration by Linda

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som bola veľmi spokojná s tým Gigalash :-) Uvidíš čo sa tebe overí ako najlepšie

      Odstrániť